Splošni pogoji in Posebnosti
Splošno
Osnovni podatki
Prijave na tabor so možne le preko elektronske prijavnice.
Prijav ali rezervacij prostih mest preko elektronske pošte ne sprejemamo. V kolikor se na prijavo preko elektronske prijavnice ne spoznate nas lahko pokličete na 069 97 10 10, kjer vas bomo usmerjali.
Število mest na posameznem taboru je omejeno.
Končne informacije najkasneje 7 dni pred začetkom pošljemo na e-naslov, naveden v prijavnem obrazcu.
Obvestilo o uvrstitvi na čakalni seznam
Če so vsa mesta na taboru zasedena, po prijavi dobite obvestilo, da ste na čakalnem seznamu. Če se bo kakšno mesto na taboru sprostilo (odpoved udeležbe ipd.), bomo prvega na čakalnem seznamu obvestili, da je sprejet na tabor. Dokler ne dobite sporočila, da je imate mesto na taboru zagotovljeno, prosimo, da ne nakazujete prispevka za udeležbo.
Lokacija za poletni tabor se nahaja v športni dvorani Žiri, za osnovno šolo Žiri, Jobstova cesta 22, 4226 Žiri.
Kontakt in posebnosti
Kontaktna telefonska številka - Vodja tabora 069 97 10 10 KLIČITE SAMO V NUJNIH PRIMERIH!!!
PISANJE RAZGLEDNIC (se jih napiše v naprej, jih označi po dnevih ter preda vodji tabora)
ali
tabor@judoakademija.si (e-pošta se ne bo spremljala vsak dan)
Spremembe programa
Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa, seznama učiteljev, urnika, izvedbo aktivnosti in delavnic glede na vreme, kadarkoli brez predhodnega opozorila.
Podatki, Spremembe in Obdelava Osebnih Podatkov
Udeleženci se ob oddaji prijavnice zavežejo k posredovanju verodostojnih podatkov. Morebitne spremembe je treba sporočiti v roku 15 dni preko elektronske pošte na naslov info@judoakademija.si. S podajo prijave soglašate z obdelavo osebnih podatkov za namene izdajanja računov, komunikacije ter obveščanja o dejavnostih društva v skladu z GDPR.
Fotografije in Promocija
Z oddajo prijave dovoljujete uporabo fotografij in posnetkov na spletni strani, v albumih, internih publikacijah ter za namene promocije društva.
Plačilni pogoji, odpoved udeležbe otroka
Plačilni pogoji
Prijava na tabor je veljavna šele po plačanem prvem obroku prijavnine ob prijavi in sicer v višini 1. obroka ki ne sme biti nižji od 50 EUR. Preostali znesek se lahko poravna v več obrokih v skladu s prijavnico. Rok plačila za preostali znesek izbranega paketa je odvisen od datuma oddane prijave in izbranega načina plačila.
Po prejemu polnega plačila za izbrani paket prijavitelj prejme potrditev veljavne prijave udeležbe na taboru.
OBVEZNOSTI UDELEŽENCA
Udeleženec tabora je zavezan, ob registraciji na taboru (“check in”) v koliko je potrebno posredovati veljaven osebni dokument in v namen izkaza istovetnosti pokazati osebju organizatorja. Akontacija oz. 1. obrok se poravna takoj po prejemu navodil. S plačilom akontacije je zagotovljeno mesto. Akontacije v primeru odpovedi ne vračamo.
PLAČILO OBROKOV
Enkratni znesek 100 %
na 2 obroka, cena obroka je 50 % dejanske vrednosti aranžmaja,
na 3 obroke, cena obroka je 33 % dejanske vrednosti aranžmaja,
na 4 obroke, cena obroka je 25 % dejanske vrednosti aranžmaja,
na 5 obrokov, cena obroka je 20 % dejanske vrednosti aranžmaja.
SPREMEMBE PROGRAMA
Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa, seznama učiteljev, urnika in lokacije brez, da bi to pomenilo obveznost povrnitev izvršenih plačil s strani prijavitelja.
Odpoved
V kolikor želite odpovedati udeležbo vašega otroka na taboru, je vse morebitne zahtevke za vračilo plačila potrebno pisno nasloviti na tabor@judoakademija.si. Organizator ima v takšnem primeru pravico do obračuna stroškov zaradi odpovedi.
Višina stroškov je odvisna od roka, v katerem je bila odpovedana udeležba na taboru:
odpoved do 40 dni pred začetkom tabora 20% dejanske vrednosti aranžmaja,
odpoved od 39 do 15 dni pred začetkom tabora oz. izleta 45% vrednosti aranžmaja,
odpoved od 14 do 8 dni pred začetkom tabora oz. izleta 80% vrednosti aranžmaja,
odpoved od 7 do 0 dni pred začetkom tabora oz. izleta 100% vrednosti aranžmaja.
Za vračilo je skrbnik udeleženca dolžan predložiti prošnjo in originalno zdravstveno potrdilo ali kateri drug dokument, ki dokazuje, da se ni bil zmožen udeležiti tabora. Odpoved je treba sporočiti takoj, ko nastopi razlog za odpoved, in sicer pisno na elektronski naslov tabor@judoakademija.si.
V primeru, da se udeleženec ne more udeležiti tabora ali izleta, ima do 10 (deset) delovnih dni pred začetkom tabora pravico najti osebo, ki bo namesto njega prišla na tabor, pod pogojem, da se organizator tabora s spremembo strinja. V tem primeru bo organizator bremenil udeleženca oz. naročnika le za stroške spremembe v višini 15 EUR na prijavo oz. osebo.
Če udeleženec tabor prekine, po prekinitvi nima pravice do povračila stroškov ne delno ne v celoti.