3. JUDO IGRE
v soboto, 25. februr 2023

Vabljeni na 3. JUDO IGRE 2022/2023

Vabimo na judo igre – »tekmovanje«, ki bo potekalo v soboto, 25. februarja 2023, v Športnem centru Triglav, Vodovodna 25, Ljubljana.

Otroci se bodo pomerili v spretnostnih vajah in zabavnih judo borilnih igrah.

1., 2. 3. razredi se bodo pomerili v spretnostnih vajah in zabavnih judo borilnih igrah, 4. in 5. razredi v judo borbah stoje.

Predprijava ni potrebna. Izpolnjeno prijavnico boste oddali pri prijavi in tehtanju na dan tekmovanja.

Za prijavnico, ki jo je potrebno imete s seboj kliknite na PRIJAVNICA z urniki ali spodnjo sliko urnika.

Zakaj tekmovanje?


Tekmovanje JUDO IGRE:

PRAVILA BORB 1. in 2. RAZREDI


1. RAZREDI in 2. RAZREDI:

Tekmovalci/ke so razdeljeni v skupine po 4 glede na težo.


Tekmujejo v Sumo borbah - in poligonu v gibanju po vseh 4 nazaj.


SUMO BORBE - POTISKANJE:

Tekmujejo v sumo borbah - potiskanje na velikosti borilnega prostora 3 x 3 m.

Pričetek borbe je s priklonom obeh tekmovalcev pred borilnim prostorom in v njem. Borba se prične s prijema za gard (tekmovalca/ki primejo rokav in rever – ne ovratnik!), ki ga med borbo lahko zamenjata.


Tekmovalec zmaga:


Tekmovalec ne sme nasprotnika stiskati okoli vratu ali prijemati za hlačnico ali noge (to je pod pasom)!!!

V primeru, da sodnik oceni, da je situacija v borbi nevarna za enega ali oba tekmovalca, sodnik prekine borbo ne glede na možen razplet borbe (zmaga ali poraz).


V primeru, da se borba prekine ali da ni bilo očitno kdo je prvi padel na tla ali stopil ven, se borba ponovi!!!


Sumo borba traja 1 min (60 sek) brez ustavljanja ure oziroma se prekine prej v kolikor kdo od tekmovalcev pride do 2 točk. Po 1 min (60 sek) se zapiše trenutni rezultat kot končni, če je to 1:0 oziroma se nadaljuje do prve točke, če je rezultat 0:0 ali 1:1.


Skupni zmagovalec je tisti, ki je zbral največ točk. Tekmovalec lahko zmaga z rezultatom 1:0, 2:0 ali 2:1.


POLIGON nazaj:

1. Tekmovalec začne na starterjev znak »HAJIME« ali »JIME«.

2. Poligon mora opraviti točno po navodilih.

3. Poligon tekmovalec začne za označeno črto.

4. Tekmovalec mora celotno dolžino poligona narediti z gibanjem po vseh štirih nazaj z izjemo delov, kjer se mora plaziti po trebuhu (prav tako nazaj).

5. Nepravilnosti tekmovalca. Za napako dobi tekmovalec pribitek 1 sekundo, če naredi:


Skupni zmagovalec je tisti, ki je zbral največ točk. Točkujejo se judo borbe in šprinti. V primeru, da sta dva ali več tekmovalcev izenačenih se upošteva uvrstitev v judo borbah.


PRAVILA BORB 3. RAZREDI


3. RAZREDI:

Tekmovalci so razdeljeni v skupine po 4 tekmovalce glede na težo. Tekmujejo v borbi za odvzem paska v parterju – ne waza in poligonu v gibanju po vseh 4 nazaj.




a) BORBA ZA PASEK V PARTERJU – NE WAZA (BORBA NA TLEH):

Tekmujejo v borbi za pasek v parterju – na tleh, katera traja 1 min (60 sek) in se ob izenačenem rezultatu ob koncu rednega dela, se nadaljuje borba »sumo« na eno točko.



Prepovedano je stikanje okoli vratu in potiskanje tekmovalca, ki je na kolenih direktno nazaj!!!


V primeru, da je situacija v borbi nevarna za tekmovalca, lahko sodnik prekine in ponovi borbo. 


Sodnik ne prekinja borbe dokler se vsaj en od tekmovalcev dotika borilne površine z vsaj enim delom svojega telesa. Prav tako tekmovalca ne smeta vstati (vedno mora biti vsaj eno koleno na blazini) ali se spustiti z obema rokama. 


Če sodnik oceni da tekmovalca nista aktivna v borbi lahko tekmovalca postavi v začetni položaj (s hrbti skupaj). Če sta še vedno brez točk, ju lahko sodnik postavi v drug začetni položaj in sicer, da ležita drug ob drugem (glava pri nasprotnikovih nogah).


Borba za pasek traja 1 min (60 sek) brez ustavljanja ure oziroma se prekine prej v kolikor kdo od tekmovalcev pride do 2 točk. Po 1 min (60 sek) se zapiše trenutni rezultat kot končni, če je to 1:0. 


V kolikor je rezultat po 1 min izenačen (1:1 ali 0:0) se nadaljuje SUMO borba do prve točke!!! 


Skupni zmagovalec je tisti, ki je zbral več točk. Tekmovalec lahko zmaga z rezultatom 1:0, 2:0 ali 2:1.


b) POLIGON NAZAJ:


POLIGON nazaj:

1. Tekmovalec začne na starterjev znak »HAJIME« ali »JIME«.

2. Poligon mora opraviti točno po navodilih.

3. Poligon tekmovalec začne za označeno črto.

4. Tekmovalec mora celotno dolžino poligona narediti z gibanjem po vseh štirih nazaj z izjemo delov, kjer se mora plaziti po trebuhu (prav tako nazaj).

5. Nepravilnosti tekmovalca. Za napako dobi tekmovalec pribitek 1 sekundo, če naredi:


Skupni zmagovalec je tisti, ki je zbral največ točk. Točkujejo se judo borbe in šprinti. V primeru, da sta dva ali več tekmovalcev izenačenih se upošteva uvrstitev v judo borbah.

PRAVILA BORB 4. in 5. RAZREDI


4. in 5. RAZREDI:

Tekmovalci so razdeljeni v skupine po 4 tekmovalce glede na težo. Tekmujejo v Borbi stoje – tachi wazi in poligonu v gibanju po vseh 4 nazaj.




a) JUDO BORBE (SAMO TACHI WAZA – BORBE STOJE):

Tekmujejo v judo borbah stoje (tachi waza) na velikosti borilnega prostora 3x3m. Borba traja 1 min (60 sek) brez zaustavljanja časa. Čas se zaustavi le pri popravljanja pasu ali kimone ! 

V primeru izenačenega rezultata v borbah, zmagovalca določi SUMO borba na eno zmago.


Pričetek borbe je s priklonom obeh tekmovalcev pred borilnim prostorom in v njem. 



OCENJEVANJE METOV: 

- Za vsak pravilen met sodnik dosodi točko - wazari ali ippon. 

- Wazari se šteje kot 1 točko, ippon pa kot 2 točki. 


Tekmovalec zmaga predčasno (pred potekom 1 min), ko: 

- Ko izvede tehniko, za katero sodnik dosodi ippon. 

- V času borbe zbere 2 točki (to pomeni, da naredi 2 meta za wazari). 

- S kaznimi. 


Če je kateri od tekmovalcev neaktiven, predolgo drži za pas, prime pod pasom ali predolgo drži enostranski gard dobi kazen (Shido) s katero dobi nasprotnik točke. Točkuje se: 

-SHIDO 1, nasprotnik dobi opozorilo 

-SHIDO 2, nasprotnik dobi 1. točko 

-SHIDO 3, diskvalifikacija (hansokumake), nasprotnik dobi IPPON (2 točki)


Zmaga tekmovalec, ki ima večje število točk ali manjše število kazni!!!


V kolikor je rezultat po 1 min izenačen (1:1 ali 0:0) se nadaljuje SUMO borba do prve točke!!!


Skupni zmagovalec je tisti, ki je zbral več točk. Tekmovalec lahko zmaga z rezultatom 1:0, 2:0 ali 2:1.


b) POLIGON NAZAJ:


POLIGON nazaj:

1. Tekmovalec začne na starterjev znak »HAJIME« ali »JIME«.

2. Poligon mora opraviti točno po navodilih.

3. Poligon tekmovalec začne za označeno črto.

4. Tekmovalec mora celotno dolžino poligona narediti z gibanjem po vseh štirih nazaj z izjemo delov, kjer se mora plaziti po trebuhu (prav tako nazaj).

5. Nepravilnosti tekmovalca. Za napako dobi tekmovalec pribitek 1 sekundo, če naredi:


Skupni zmagovalec je tisti, ki je zbral največ točk. Točkujejo se judo borbe in šprinti. V primeru, da sta dva ali več tekmovalcev izenačenih se upošteva uvrstitev v judo borbah.