1. JUDO IGRE
v soboto, 19. marca 2022

Vabljeni na 1. JUDO IGRE 2021/2022

Po letu in pol vas lahko zopet povabimo na judo igre – »tekmovanje«, ki bo potekalo v soboto, 19. marca 2022, v Športnem centru Triglav, Vodovodna 25, Ljubljana.

Glede na to, da je bila vadba zaustavljena ali večkrat prekinjena, gre tokrat predvsem za druženje. »Tekmovanje« bo prilagojeno. Udeleženci se bodo pomerili v spretnostnih vajah in zabavnih judo igrah.

Za prijavnico, ki jo je potrebno imete s seboj kliknite na PRIJAVNICA z urniki ali spodnjo sliko urnika.

PROSIMO NE ZAMUJAJTE NA TEHTANJE!!!
Potrebno je, da starši poznate okvirno težo vašega otroka in pridete na tekmovanje po predpisanem urniku. Zaradi velike udeležbe otrok v preteklih letih smo namreč dečke 1.razredov razdelili v skupine (do 22 kg in nad 22 kg), dečke 2. razredov pa v skupine (do 26 kg in nad 26 kg).

PRAVILA BORB 1. in 2. RAZREDI 1. JUDO IGRAE 2021/2022 sobota 19.3.2022


Tekmujejo v Borbi za ščipalko in poligonu.


BORBA ZA ŠČIPALKO:

Tekmujejo v ne wazi (borbi »na tleh«, v parterju) za »odvzem ščipalke« na velikosti borilnega prostora 4 x 4 m.

Borba se prične s priklonoma obeh tekmovalcev. Tekmovalca se usedeta na sredino borilnega prostora s hrbti skupaj. Sodnik nato obema tekmovalcema pripne ščipalko na zunanji strani desne noge nad gležnjem za hlačnico! Na sodnikov znak HAJIME se borba prične.

Zmaga tisti tekmovalec, ki nasprotniku prvi vzame ščipalko s hlačnice.

Tekmovalca tekmujeta na dve dobljeni zmagi (dve točki).

V primeru, da se enemu tekmovalcu sname ščipalka in pade na tla, jo lahko nasprotnik pobere in s tem zmaga borbo (dobi točko), če jo pobere tekmovalec, kateremu je ščipalka padla, mu jo sodnik popravi in borba se začne na novo brez točke za katerega od tekmovalcev.

V primeru, da je situacija v borbi nevarna za tekmovalca lahko sodnik prekine in ponovi borbo.

Če sodnik ni zagotovo prepričan, kdo je vzel ščipalko prvi oz. ne more določiti zmagovalca se borba ponovi!


Borba za ščipalko traja 1 min (60 sek) brez ustavljanja ure oziroma se prekine prej v kolikor kdo od tekmovalcev pride do 2 točk. Po 1 min (60 sek) se zapiše trenutni rezultat kot končni, če je to 1:0 oziroma se nadaljuje do prve točke, če je rezultat 0:0 ali 1:1.


Skupni zmagovalec je tisti, ki je zbral največ točk. Tekmovalec lahko zmaga z rezultatom 1:0, 2:0 ali 2:1.


POLIGON:

1. Tekmovalec začne na starterjev znak »HAJIME« ali »JIME«.

2. Poligon mora opraviti točno po navodilih.

3. Poligon tekmovalec začne v obroču (z obema nogama) na začetku poligona in ga konča v obroču na koncu poligona. Takoj ko tekmovalec stopi v obroč (dovolj z eno nogo) štarter ustavi štoparico.

4. Nepravilnosti tekmovalca. Za napako dobi tekmovalec pribitek 1 sekundo oz. mora ponoviti vajo (ne celega poligona ampak samo vajo).

Če tekmovalec:

  • izpusti kakšen količek pri slalomu pribitek 1 sek (če jih spusti vse se mora vrniti in ponoviti vajo),

  • izpusti kakšen obroč –pribitek 1 sek (če jih spusti več se mora vrniti in ponoviti vajo),

  • se ne dotakne kašnega klobučka – pribitek 1 sek (če jih spusti več se mora vrniti in ponoviti vajo),

  • podre konstrukcijo za preskakovanje – 1 sek,

  • prehitro starta - se vrne na začetek in ponovno starta,

  • izpusti vajo – se vrne na začetek vaje in jo izvede,

  • napačno naredi preval naprej oz. nazaj (dovoljen je tudi mae mavare ukemi ali ushiro ukemi) – se vrne na začetek in ponovi vajo. Če mu ne uspe v dveh poskusih dobi pribitek 1 sek.


PRAVILA BORB 3. RAZREDI in STAREJŠI 1. JUDO IGRAE 2021/2022 sobota 19.3.2022

3. razredi tekmujejo med seboj, 4. in 5. razredi pa skupaj.

Tekmujejo v Sumo borbah - potiskanje in poligonu.


SUMO BORBE - POTISKANJE:

Tekmujejo v sumo borbah - potiskanje na velikosti borilnega prostora 4 x 4 m.

3. razredi pričnejo borbo s prijema za gard (tekmovalca/ki primejo rokav in rever – ne ovratnik!), ki ga med borbo lahko zamenjata.

4. in starejši pa začnejo borbo brez prijema.


Tekmovalec zmaga:

  • če nasprotnika spravi na tla (da se dotakne blazin s katere kolim drugim delom telesa kot s stopali), lahko ga potisne na tla ali pa uporabi judo met (osoto otoshi, uki goshi,…).

  • če nasprotnika izrine iz borilnega prostora s tem: nasprotnika prisiliš da izstopi iz borilnega prostora s celim stopalom. Dokler se nasprotnik še dotika borilnega prostora z obema stopaloma še vedno poteka borba.


Tekmovalec ne sme nasprotnika stiskati okoli vratu ali prijemati za hlačnico ali noge (to je pod pasom)!!!

V primeru, da sodnik oceni, da je situacija v borbi nevarna za enega ali oba tekmovalca, sodnik prekine borbo ne glede na možen razplet borbe (zmaga ali poraz).


V primeru, da se borba prekine ali da ni bilo očitno kdo je prvi padel na tla ali stopil ven, se borba ponovi!!!


Sumo borba traja 1 min (60 sek) brez ustavljanja ure oziroma se prekine prej v kolikor kdo od tekmovalcev pride do 2 točk. Po 1 min (60 sek) se zapiše trenutni rezultat kot končni, če je to 1:0 oziroma se nadaljuje do prve točke, če je rezultat 0:0 ali 1:1.


Skupni zmagovalec je tisti, ki je zbral največ točk. Tekmovalec lahko zmaga z rezultatom 1:0, 2:0 ali 2:1.


POLIGON:

1. Tekmovalec začne na starterjev znak »HAJIME« ali »JIME«.

2. Poligon mora opraviti točno po navodilih.

3. Poligon tekmovalec začne v obroču (z obema nogama) na začetku poligona in ga konča v obroču na koncu poligona. Takoj ko tekmovalec stopi v obroč (dovolj z eno nogo) štarter ustavi štoparico.

4. Nepravilnosti tekmovalca. Za napako dobi tekmovalec pribitek 1 sekundo oz. mora ponoviti vajo (ne celega poligona ampak samo vajo).

Če tekmovalec:

  • izpusti kakšen količek pri slalomu pribitek 1 sek (če jih spusti vse se mora vrniti in ponoviti vajo),

  • izpusti kakšen obroč –pribitek 1 sek (če jih spusti več se mora vrniti in ponoviti vajo),

  • se ne dotakne kašnega klobučka – pribitek 1 sek (če jih spusti več se mora vrniti in ponoviti vajo),

  • podre konstrukcijo za preskakovanje – 1 sek,

  • prehitro starta - se vrne na začetek in ponovno starta,

  • izpusti vajo – se vrne na začetek vaje in jo izvede,

  • napačno naredi preval naprej oz. nazaj (dovoljen je tudi mae mavare ukemi ali ushiro ukemi) – se vrne na začetek in ponovi vajo. Če mu ne uspe v dveh poskusih dobi pribitek 1 sek.