1. JUDO IGRE
v soboto, 9. november 2024





Vabljeni na 1. JUDO IGRE - vznemirljivo tekmovanje za mlade judoiste!


Pridružite se nam v soboto, 9. novembra 2024, v Športnem centru Triglav, Vodovodna 25, Ljubljana, kjer se bodo naši mladi športniki preizkusili v različnih spretnostnih vajah in zabavnih borilnih igrah.

Prijava na dan tekmovanja:

Pridite navijat in podpirat mlade športnike ter se z vašim otrokom pridružite na nepozabnem dnevu, polnem športnega duha in zabave!


Za prijavnico, ki jo je potrebno imete s seboj kliknite na PRIJAVNICA z urniki ali spodnjo sliko urnika.

Zakaj tekmovanje?

Tekmovanje "JUDO IGRE" za vašega otroka:

PROSIMO NE ZAMUJAJTE NA TEHTANJE, kdor bo zamudil več kot 5 minut, ga žal ne bodo mogli več vključiti v tekmovanje!!!

PRAVILA BORB 1. RAZREDI 


OTROCI NE TEKMUJEJO ZA UVRSTITEV!
VSI DOBIJO PRIZNANJA ZA UDELEŽBO (DIPLOME)!


Otroci so razdeljeni v skupine po 4 glede na težo (dečki med seboj, deklice med seboj).


Otroci imajo judo igre:
-Judo igro za ščipalko
-Skupni poligon.


JUDO IGRA ZA ŠČIPALKO ZA ŠČIPALKO:

Otroci se igrajo v ne wazi (»na tleh«, v parterju) za »odvzem ščipalke« na velikosti borilnega prostora 3 x 3 m. 

Igra se prične s priklonoma obeh otrok. Nato se usedeta na sredino borilnega prostora s hrbti skupaj. Sodnik nato obema pripne ščipalko na zunanji strani desne noge nad gležnjem za ŠIV hlačnice! Na sodnikov znak HAJIME se igra prične. 

Zmaga tisti, ki drugemo prvi vzame ščipalko s hlačnice. Imata 3 judo igre za ščipalko. 

V primeru, da se enemu sname ščipalka in pade na tla, jo lahko drugi pobere in s tem zmaga borbo (dobi točko), če pa jo pobere tisti, kateremu je ščipalka padla, mu jo sodnik popravi in igra se začne na novo brez točke za katerega od tekmovalcev.

V primeru, da je situacija v igri nevarna, lahko sodnik prekine in ponovi igro.

Če sodnik ni zagotovo prepričan, kdo je vzel ščipalko prvi oz. ne more določiti zmagovalca se igra ponovi! 


Judo igra za ščipalko traja 1 min (60 sek) brez ustavljanja ure oziroma se prekine prej v kolikor sta dva tri igre končala v manj kot 1 minuti. 


Vsak ima tri borbe (oziroma 1 minuto, 60 sekund) z vsakim.


SKUPNI POLIGON:

Če tekmovalec:


PRAVILA BORB 2. in 3. RAZREDI 


Tekmovalci so razdeljeni v skupine po 4 tekmovalce glede na težo.


Tekmujejo v Sumo borbah - potiskanje IN izvajanju judo padca nazaj – ushiro ukemi.


SUMO BORBE - POTISKANJE:

Tekmujejo v sumo borbah - potiskanje na velikosti borilnega prostora 4 x 4 m. 

Vsi pričnejo borbo s prijema za gard (tekmovalca/ki primejo rokav in rever – ne ovratnik!), ki ga med borbo lahko zamenjata.


Tekmovalec zmaga:

- če nasprotnika spravi na tla (da se dotakne blazin s katere kolim drugim delom telesa kot s stopali), lahko ga potisne na tla ali pa uporabi judo met (osoto otoshi, uki goshi,…). 

- če nasprotnika izrine iz borilnega prostora s tem, da nasprotnika prisiliš da izstopi iz borilnega prostora s celim stopalom. Dokler se nasprotnik še dotika borilnega prostora z obema stopaloma še vedno poteka borba.


Tekmovalec ne sme nasprotnika stiskati okoli vratu ali prijemati za hlačnico ali noge (to je pod pasom)!!! 

V primeru, da sodnik oceni, da je situacija v borbi nevarna za enega ali oba tekmovalca, sodnik prekine borbo ne glede na možen razplet borbe (zmaga ali poraz). 


V primeru, da se borba prekine ali da ni bilo očitno kdo je prvi padel na tla ali stopil ven, se borba ponovi!!! 


Sumo borba traja 1 min (60 sek) brez ustavljanja ure oziroma se prekine prej v kolikor kdo od tekmovalcev pride do 2 točk. Po 1 min (60 sek) se zapiše trenutni rezultat kot končni, če je to 1:0 oziroma se nadaljuje do prve točke, če je rezultat 0:0 ali 1:1.


Skupni zmagovalec je tisti, ki je zbral največ točk. Tekmovalec lahko zmaga z rezultatom 1:0, 2:0 ali 2:1.


IZVAJANJE JUDO PADCA NAZAJ – USHIRO UKEMI Z MOTORIČNIMI VAJAMI:

Vsak tekmovalec oz. tekmovalka se mora postaviti na oznako in na sodnikov znak »HAJIME« mora narediti dva judo padca nazaj – ushiro ukemi-ja ter se nato plaziti 4 metre do naslednje oznake, kjer prav tako naredi dva judo padca nazaj – ushiro ukemi-ja, nato pa gre po vseh štirih – v »mravljici« na začetek.

Konec je, ko se z roko dotakne začetne oznake.


Pravilno izvajanje judo padca nazaj – ushiro ukemi-ja:

1. tekmovalec stoji na mestu, pokončno z rokami ob telesu

2. gre v počep, roke izstegne pred saboj

3. glavo nagne naprej (brada na prsih)

4. naredi padec nazaj s tem, da se povalja na hrbet

5. z izstegnjemimi rokami udari ob telesu

6. glava se ne dotakne blazine

7. noge so izstegnjene v kotu 90 stopinj navpično


Napake:

1. glava se dotakne blazine

2. tekmovalec/ka ne udari z izstegnejnima rokama ob telesu ali se ulovi na komolca ali udari samo z eno roko ali ima roki nazaj ali pa ima pokrčeni roki

3. nogi nista izstegnjeni in v 90 stopinj


VSAK NAPAČNO IZVEDEN PADEC SE NE ŠTEJE !!!

V kolikor tekmovalec ali tekmovalka naredi napačen judo padec, ga mora narediti še enkrat.

PRAVILA BORB 4. in 5. RAZREDI 


Tekmovalci so razdeljeni v skupine po 4 tekmovalce glede na težo.


Tekmujejo v Sumo vlečenje borbah IN izvajanju judo padca nazaj – ushiro ukemi.


SUMO VLEČENJE BORBE:

Tekmujejo v sumo vlečenje borbah na velikosti borilnega prostora 4 x 3 m. 

Tekmovalci 3. razredov pričnejo borbo iz prijema za gard (tekmovalca/ki primejo rokav in rever – ne ovratnik!), ki se med borbo lahko zamenja. 

Tekmovalec zmaga, ko nasprotnika spravi na tla (da se dotakne blazin s katere kolim drugim delom telesa kot s stopali), lahko ga potisne na tla ali pa uporabi judo met (osoto otoshi, uki goshi,…). Tekmovalec/ka lahko zmaga tudi tako, da stopi ven iz borilnega prostora  vsaj z eno nogo ter s celim stopalom, vendar samo na svojo stran (na nasprotnikovo ali na stran ne velja). 


Tekmovalca/ki tekmujeta na dve dobljeni borbi (maksimalno število borb je tri). Tekmovalec/ka zmaga z rezultatom 2:0, 2:1 ali 1:0


Maksimalna dolžina trajanja borbe (redni del) je 1 min. Po 1 minuti se upošteva trenutni rezultat oz. ob izenačenem rezultatu (0:0 ali 1:1) ob koncu rednega dela, se nadaljuje do prve točke.


Tekmovalec ne sme nasprotnika stiskati okoli vratu ali prijemati za hlačnico ali noge (to je pod pasom).

V primeru, da sodnik oceni, da je situacija v borbi nevarna za enega ali oba tekmovalca, sodnik prekine borbo ne glede na možen razplet borbe (zmaga ali poraz). 


V primeru, da se borba prekine ali da ni bilo očitno kdo je prvi padel na tla ali stopil ven, se borba ponovi!!! 


Sumo vlečenje borba traja 1 min (60 sek) brez ustavljanja ure oziroma se prekine prej v kolikor kdo od tekmovalcev pride do 2 točk. Po 1 min (60 sek) se zapiše trenutni rezultat kot končni, če je to 1:0 oziroma se nadaljuje do prve točke, če je rezultat 0:0 ali 1:1.


V primeru, da tekmovalec vrže nasprotnika v trenutku ko ta stopi ven iz borilnega prostora, se upošteva točka tekmovalcu, ki je izvedel met.


Skupni zmagovalec je tisti, ki je zbral največ točk. Tekmovalec lahko zmaga z rezultatom 1:0, 2:0 ali 2:1.


IZVAJANJE JUDO PADCA NAZAJ – USHIRO UKEMI Z MOTORIČNIMI VAJAMI:

Vsak tekmovalec oz. tekmovalka se mora postaviti na oznako in na sodnikov znak »HAJIME« mora narediti dva judo padca nazaj – ushiro ukemi-ja ter se nato plaziti 4 metre do naslednje oznake, kjer prav tako naredi dva judo padca nazaj – ushiro ukemi-ja, nato pa gre po vseh štirih – v »mravljici« na začetek.

Konec je, ko se z roko dotakne začetne oznake.


Pravilno izvajanje judo padca nazaj – ushiro ukemi-ja:

1. tekmovalec stoji na mestu, pokončno z rokami ob telesu

2. gre v počep, roke izstegne pred saboj

3. glavo nagne naprej (brada na prsih)

4. naredi padec nazaj s tem, da se povalja na hrbet

5. z izstegnjemimi rokami udari ob telesu

6. glava se ne dotakne blazine

7. noge so izstegnjene v kotu 90 stopinj navpično


Napake:

1. glava se dotakne blazine

2. tekmovalec/ka ne udari z izstegnejnima rokama ob telesu ali se ulovi na komolca ali udari samo z eno roko ali ima roki nazaj ali pa ima pokrčeni roki

3. nogi nista izstegnjeni in v 90 stopinj


VSAK NAPAČNO IZVEDEN PADEC SE NE ŠTEJE !!!

V kolikor tekmovalec ali tekmovalka naredi napačen judo padec, ga mora narediti še enkrat.