3. JUDO IGRE
v soboto, 15. februar 2025





Vabljeni na 3. JUDO IGRE - vznemirljivo tekmovanje za mlade judoiste!


Pridružite se nam v soboto, 15. februar 2025, v Športnem centru Triglav, Vodovodna 25, Ljubljana, kjer se bodo naši mladi športniki preizkusili v različnih spretnostnih vajah in zabavnih borilnih igrah.

Prijava na dan tekmovanja:

Pridite navijat in podpirat mlade športnike ter se z vašim otrokom pridružite na nepozabnem dnevu, polnem športnega duha in zabave!

Za prijavnico, ki jo je potrebno imete s seboj kliknite na PRIJAVNICA z urniki ali spodnjo sliko urnika.

Zakaj tekmovanje?

Tekmovanje "JUDO IGRE" za vašega otroka:

OPOZORILO:
Dečki 1. razredov so razdeljeni v skupine do 23kg in nad 23kg.
Prosimo, da pred prihodom preverite otrokovo težo doma in se pridružite ustrezni skupini.

PROSIMO NE ZAMUJAJTE NA TEHTANJE, kdor bo zamudil, ga žal ne bodo mogli več vključiti v tekmovanje!!!

PRAVILA BORB 1. RAZREDI 



Otroci so razdeljeni v skupine po 4, glede na njihovo težo. Dečki in deklice nastopajo v ločenih skupinah.


Program:


Igra je v vlečenju kimone na velikosti borilnega prostora 4 x 4 m.

Otroci pričnejo s prijemom kimone z obema rokama za rokav kimona, katera se nahaja na sredini med otrokoma.

Otroka med borbo ne smeta spustiti rokava kimone z nobeno roko. V primeru, da se to zgodi, nasprotnik avtomatsko dobi točko.


Otrok dobi točko:


Otroka imata tri borbe. Otrok zmaga z rezultatom 3:0 ali 2:1.


Zmagovalca se ne beleži!


Otroci vlečejo medvedka iz ene strani na drugo ter nazaj na razdalji 6 metrov.


Cilj je zvleči medvedka na drugo stran čez črto (v točno določenem prostoru) ter zvleči medvedka nazaj na začetek čez črto v čim krajšem času.


Otrok stoji za črto, kjer se nahaja tudi medvedek.

Prične se na sodnikov znak »HAJIME« ali »JIME«.

Otrok lahko prime medvedka šele po sodnikovem znaku »jime« ali »hajime«.

Otrok mora prijeti medvedka z obema rokama za rokave kimona ter rokav ne sme spustiti dokler medvedka ne zvleče čez črto na drugo stran na točno označen prostor.

Ko ga zvleče na točno določen prostor, se otrok obrne in mora zopet zvleči medvedka nazaj na začetek čez startno črto.

V kolikor otrok ne drži medvedka z obema rokama ali ga ne zvleče čez črto, mora vlečenje ponoviti.

Ko otrok zvleče medvedka na začetek, ga odloži in z vlečenjem lahko prične naslednji v vrsti.

Skupina konča ko še zadnji/a zvleče medvedka nazaj na začetek.


Časa posameznika se ne beleži!

Skupne razvrstitve od 1. do 3. mesta NI!

Vsi imajo isto uvrstitev in vsi dobilo enaka odličja.

PRAVILA BORB 2. RAZREDI 



Udeleženci so razdeljeni v skupine po 4 tekmovalce glede na težo. Deklice in dečki ne tekmujejo med seboj.


Tekmujejo v:
1.  Sumo vlečenje borbah IN
2. vlečenje ali prenašanje medvedka z yoko shiho gatame.


Tekmujejo v sumo vlečenje borbah na velikosti borilnega prostora 4 x 4 m. 

Borbo pričnejo iz prijema za gard (tekmovalca/ki primejo rokav in rever – ne ovratnik!), ki se med borbo lahko zamenja. 

Tekmovalec zmaga, ko nasprotnika spravi na tla (da se dotakne blazin s katere kolim drugim delom telesa kot s stopali), lahko ga potisne na tla ali pa uporabi judo met (osoto otoshi, uki goshi,…). Tekmovalec/ka lahko zmaga tudi tako, da stopi ven iz borilnega prostora vsaj z eno nogo ter s celim stopalom, vendar samo na svojo stran (na nasprotnikovo ali na stran ne velja).


Sumo vlečenje borba traja 1 min (60 sek) brez ustavljanja ure oziroma se prekine prej v kolikor kdo od tekmovalcev pride do 2 točk. Po 1 min (60 sek) se zapiše trenutni rezultat kot končni, če je to 1:0 oziroma se nadaljuje do prve točke, če je rezultat 0:0 ali 1:1. 


Tekmovalec ne sme nasprotnika stiskati okoli vratu ali prijemati za hlačnico ali noge (to je pod pasom). 

V primeru, da sodnik oceni, da je situacija v borbi nevarna za enega ali oba tekmovalca, sodnik prekine borbo ne glede na možen razplet borbe (zmaga ali poraz). V primeru, da se borba prekine ali da ni bilo očitno kdo je prvi padel na tla ali stopil ven, se borba ponovi!!! V primeru, da tekmovalec vrže nasprotnika v trenutku ko ta stopi ven iz borilnega prostora, se upošteva točka tekmovalcu, ki je izvedel met.


Skupni zmagovalec je tisti, ki je zbral največ točk. Tekmovalec lahko zmaga z rezultatom 1:0, 2:0 ali 2:1.


Tekmuje se v vlečenju ali prenašanju medvedka iz ene strani na drugo ter nazaj na razdalji 6 metrov. 


Cilj je zvleči ali prenesti medvedka na drugo stran čez črto, ga položiti na tla prijeti končni prijem yoko shiho gatame (lahko tudi bivši mune gatame), ter zvleči/prenesti medvedka nazaj na začetek čez črto v čim krajšem času.


Tekmovalec stoji za črto, medvedek je ob tekmovalcu za črto. Prične na sodnikov znak »HAJIME ali JIME«. Tekmovalec medvedka lahko prime šele po sodnikovem znaku »jime« ali »hajime«. 

Prijeti ga mora z obema rokama za ogoshi/uki goshi ter kimone ne sme spustiti dokler ga ne prenese/zvleče čez črto na drugo stran. Tekmovalec lahko medvedka tudi zvleče/prenese na drugo stran s tem da prime z obema rokama za rokave kimona ter ga ne sme spustiti dokler ga ne zvleče/prenese čez črto na drugo stran.

Za črto mora prijeti končni prijem yoko shiho gatame (lahko tudi bivši mune gatame). Kimono mora prijeti z obema rokama. 

Po pravilno narejenem končnem prijemu (SODNIK REČE – PRAVILNO) mora tekmovalec zvleči/prenesti medvedka nazaj na začetek čez startno črto. Če končni prijem ne bo pravilen, bo sodnik rekel popravi (npr. popravi roke). 

Tekmovalec ne sme teči nazaj dokler ne izvede pravilnega končnega prijema.

V kolikor tekmovalec ne drži medvedka z obema rokama ali ga ne zvleče/prenese čez črto dobi kazensko sekundo (za vsako napako ena sekunda). 


Zmaga tekmovalec, kateri ima najkrajši skupen seštevek časa (čas poligona in kazenskih točk). 


Skupni zmagovalec je tisti, ki je zbral največ točk. Točkujejo se sumo borbe in prenašanje medvedka. V primeru, da sta dva ali več tekmovalcev izenačenih se upošteva rezultat v SUMO borbah.

PRAVILA BORB 3. RAZREDI 




Tekmujejo v:
1. Judo borbi stoje – tachi wazi (s prijemom za gard) IN
2. teku z ovirami do medvedka, kjer zaključijo z metom.


JUDO BORBE (SAMO TACHI WAZA – BORBE STOJE)

Tekmujejo v judo borbah stoje (tachi waza) na velikosti borilnega prostora 4x4m.

Borba traja 1,5 min (90 sek) brez zaustavljanja časa. Čas se zaustavi le pri popravljanju pasu ali kimone!


Pričetek je s priklonom obeh tekmovalcev pred borilnim prostorom in v njem. JUDO BORBA SE PRIČNE S PRIJEMOM ZA GARD (prijem za kimono) na sodnikov znak »HAJIME« ali »JIME«.

ZAČETNI POLOŽAJ ROK JE: ENA ROKA NA ROKAVU, DRUGA ROKA NA OVRATNIKU ZA VRATOM! Tekmovalca/ki lahko gard (prijem za kimono) med borbo spremenita, ne smeta se pa spustiti z obema rokama.


Borba poteka po prilagojenih pravilih JZS za mlajše dečke/ce. NEDOVOLJENE TEHNIKE: Izvedba metov z obeh ali enega kolena, direktni telesni meti in prijemi pod pasom - za hlačnico oz. objemanje noge.


Ko tekmovalca/ki padeta na tla, se borba prekine (NI borbe v parterju) in se nadaljuje zopet v borbi stoje.

V primeru, da je situacija v borbi za tekmovalca nevarna, sodnik prekine borbo in tekmovalca vrne v začetni položaj. 

OCENJEVANJE METOV:


Tekmovalec/ka zmaga predčasno (pred potekom 90 SEK), ko:

Če je kateri od tekmovalcev neaktiven, dobi kazen (Shido) s katero nasprotnik dobi točko. Kaznuje se:


V kolikor sta tekmovalca/ki po rednem delu izenačena, poteka borba do prve točke oziroma prve kazni.


Zmaga tekmovalec, ki ima večje število točk ali manjše število kazni!!!

Skupni zmagovalec je tisti, ki je zbral več točk. Tekmovalec lahko zmaga z rezultatom 1:0, 2:0 ali 2:1.


TEK DO MEDVEDKA ter zaključek Z METOM O GOSHI ali UKI GOSHI:

Tekmuje se v teku z ovirami na razdalji 6 metrov do medvedka iz ene strani na drugo, kjer tekmovalec/ka izvede met ter tekom nazaj na začetek.


Tekmovalec/ka stoji za črto ter prične na sodnikov znak »HAJIME ali JIME«, teče med ovirami do medvedka, ki je na drugi strani, prime medvedka, ga dvigne ter izvede met o goshi ali uki goshi.

Po pravilno izvedenem metu (SODNIK REČE – PRAVILNO) mora tekmovalec/ka teči čez ovire nazaj na začetek. 

Tekmovalec ne sme teči nazaj, dokler ne izvede pravilnega meta.

V kolikor tekmovalec/ka podre kakšno oviro, dobi kazensko sekundo (za vsako napako ena sekunda).

Ura se ustavi, ko tekmovalec/ka stopi na označen prostor.


Zmaga tekmovalec/ka, kateri ima najkrajši skupen seštevek časa (čas poligona in kazenskih točk).


Skupni zmagovalec je tisti, ki je zbral največ točk. Točkujejo se judo borbe in tek do medvedka.

V primeru, da sta dva ali več tekmovalcev izenačenih, se upošteva rezultat v judo borbah.


PRAVILA BORB 4. in 5. RAZREDI 



Tekmujejo v:
1. Parterni judo borbi (ne waza) IN 

2. teku z ovirami do medvedka, kjer zaključijo z metom.


Borba poteka po prilagojenih pravilih JZS za cicibane in mlajše deklice, dečke


Borba se prične na kolenih na velikosti borilnega prostora 4 x 4 m.

Tekmuje se v Judo borbah v parterju - NE WAZA, katera traja 1 min (60 sek) in se ob izenačenem rezultatu ob koncu rednega dela nadaljuje s »SUMO« borbo na eno točko. V tem primeru je rezultat 1:0.


Začetek borbe je s priklonom obeh tekmovalcev pred borilnim prostorom in nato v njem. Nato gresta tekmovalca na kolena ter v kumi kato (prijem za kimono) – rokav in rever. Sodnik začne borbo s HAJIME.

Cilj borbe je spraviti nasprotnega tekmovalca v končni prijem in ga v tem zadržati 10 sekund.

PREPOVEDANO JE POTISKANJE TEKMOVALCA, KI JE NA KOLENIH DIREKTNO NAZAJ!!!

Sodnik ne prekinja borbe dokler se vsaj en od tekmovalcev dotika borilne površine s vsaj enim delom svojega telesa.

Če sodnik oceni da tekmovalca nista aktivna v borbi lahko tekmovalca postavi v začetni položaj (na kolena ter v kumi kato). Če sta še vedno brez točk, ju lahko sodnik postavi v drug začetni položaj in sicer tako, da ležita drug ob drugem (glava pri nasprotnikovih nogah).

Če je samo en od tekmovalcev neaktiven mu sodnik prisodi opozorilo (kazen – shido):


Ko tekmovalec naredi ippon (drži v končnem prijemu 10 sekund, ali pa nasprotnik dobi 3 opozorila) je zmagovalec dvoboja in borba se konča. Sodnik proglasi zmagovalca.


Tekmovalec predčasno (pred potekom 1 min) zmaga, ko:


Tekmovalec dobi za končni prijem:

Po poteku 1 min (60 sek) zmaga tisti, ki ima več točk (1:0, 2:0, 2:1, 3:1, 3:2 ali 3:0). Če je neodločen rezultat, odloča SUMO na 1 točko – zmago.


Tekmovalec/ka stoji za črto ter prične na sodnikov znak »HAJIME« ali »JIME«.

Tečejo na razdalji 6 metrov na drugo stran med ovirami. Na drugi strani tekmovalec/ka pobere medvedka, izvede met uki goshi ali o goshi ter kočni prijem yoko shiho gatame (lahko tudi bivši mune gatame). Z obema rokama mora prijeti kimono. Po pravilno narejenem končnem prijemu (SODNIK REČE – PRAVILNO) mora tekmovalec/ka teči čez ovire nazaj na začetek.

Važno:

Tekmovalec ne sme teči nazaj dokler ne izvede pravilnega končnega prijema.

V kolikor tekmovalec ne drži medvedka z obema rokama ali podre kakšno oviro, dobi kazensko sekundo (za vsako napako ena sekunda).

Ura se ustavi, ko tekmovalec/ka stopi na označen prostor na startu.


Skupni zmagovalec je tisti, ki je zbral največ točk. Točkujejo se judo borbe in tek do medvedka, met in končni prijem.

V primeru, da sta dva ali več tekmovalcev izenačenih, se upošteva rezultat v judo borbah.